Noodforum voor als Hondenvrienden niet bereikbaar is.
Nieuwe update HV
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Hondenvriendennoodforum // Info over HV
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tania



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 18:54:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Laat ons in ieder geval hopen dat er nog wat oude back-ups zijn en toch niet alles verloren is.
Tijd brengt raad, we zullen nog even geduldig moeten afwachten Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
mie
Moderator


Geregistreerd op: 24 Jan 2009
Berichten: 32

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 18:54:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Ho ja, veel verloren... Ik vind het bv. doodjammer voor mijn blog, en ik zal er zeker nog een traantje voor laten. Maar uiteindelijk is dit toch niet het einde van de wereld. Niemand verliest er geld bij, niemand verliest zijn job, niemand verliest een man, of vrouw of kind.
Kijk eens bij: wat mis ik?
Uiteindelijk missen we de vriendschap, de erkenning, het delen van vreugde en verdriet en vooral het begrip van een hondenliefhebber. Daarvoor hebben we het forum nodig. Met zijn allen kunnen we het forum terug opbouwen en maken tot wat het was. wat verloren is gegaan zullen we snel genoeg weer bijeen gegaard hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Marengo
Moderator


Geregistreerd op: 24 Jan 2009
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 18:56:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Wow, dit is zoals gevreesd inderdaad wel een serieus probleem Shocked Wij kunnen niet veel anders doen dan afwachten zeker?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tania



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:02:06    Onderwerp: Reageren met citaat
mie schreef:
Ho ja, veel verloren... Ik vind het bv. doodjammer voor mijn blog, en ik zal er zeker nog een traantje voor laten. Maar uiteindelijk is dit toch niet het einde van de wereld. Niemand verliest er geld bij, niemand verliest zijn job, niemand verliest een man, of vrouw of kind.
Kijk eens bij: wat mis ik?
Uiteindelijk missen we de vriendschap, de erkenning, het delen van vreugde en verdriet en vooral het begrip van een hondenliefhebber. Daarvoor hebben we het forum nodig. Met zijn allen kunnen we het forum terug opbouwen en maken tot wat het was. wat verloren is gegaan zullen we snel genoeg weer bijeen gegaard hebben.


Ik kan je hier wel in volgen Mie, er is geen geld verloren, geen job enz... Maar in sommige topics staan berichten die dan weer heel veel emotionele waarde hebben voor de leden en die kan je niet meer bij elkaar sprokkelen.

Ik neem mezelf ook even als vb. De topics waarin de mensen konden meevolgen hoe de tekeningen tot stand kwamen die betekenen heel veel voor mij. Als daar geen back-up van is, komen die ook nooit meer terug.
Ook van onze overleden dieren, die zijn ons enorm veel waard, de reacties en het medeleven van de mensen zijn we dan allemaal kwijt.

Ik ben gewoon stom geweest zelf ook niet iedere keer een back-up te maken van alle topics. Maar wie verwacht nu zoiets, je hebt toch het vertrouwen dat de beheerder toch elke dag een back-up neemt van zijn forum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Bram
Beheerder


Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 33

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:05:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Zeer correct wat je daar zegt Tania , er zijn veel zaken die voor het algemeen niet van nut zijn maar wel voor persoonlijke redenen.

Maar ik snap Mie haar redenering wel , er zijn inderdaad ergere dingen die gebeuren in de wereld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dober



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:05:49    Onderwerp: Reageren met citaat
idd Tania, iedereen heeft wel ergens een topic waar mooi berichten in staan die veel steun hebben gegeven enz..
Het zou zo'n zonde zijn Sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
missy



Geregistreerd op: 24 Jan 2009
Berichten: 47
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:05:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Dit is niet echt goed nieuws.
Ik hoop dat WH toch nog het een en ander kan redden en laat ons hopen dat ons geliefde forum snel terug online zal zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
vani



Geregistreerd op: 24 Jan 2009
Berichten: 28

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:10:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Citaat:
Ook van onze overleden dieren, die zijn ons enorm veel waard, de reacties en het medeleven van de mensen zijn we dan allemaal kwijt.


Dat is wel jammer maar op ogenblik zelf komt dat over als steun. Maar als datzelfde topic plots na enkele maanden weer heropgerakeld word is dat eerder een klopke van de hamer die je dan terug krijgt. Voor de eigenaar van het dier zitten de beste herinneringen hopelijk in zijn hart en niet enkel op het forum. Zo heeft er 1 van mij op mijn website een eigen plekje onder memoriam wel ik durg het niet te openen omdat ik dan zoieso het filmpje bekijk die erbij staat waardoor ik weer paar dagen mottig rondloop in het kopke. Embarassed

Ik ben voorstander voor een 0 start. Maar wie ben ik Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Perdita



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:10:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Jammer zeg, dat dit is gebeurd!Ik ben benieuwd hoe het verder zal evolueren.
En helemaal opnieuw beginnen zou jammer zijn, maar ik zie weer wel voordelen (al die nulposters weg, bijvoorbeeld)

Ik hoop toch dat het volledig in orde komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dober



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:11:30    Onderwerp: Reageren met citaat
en al de mensen die ooit een ban hebben gehad terug Shocked Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mie
Moderator


Geregistreerd op: 24 Jan 2009
Berichten: 32

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:12:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik denk dat veel mensen die echt veel waarde hechten aan bepaalde topics zelf al een backup genomen hebben.
Dat heb ik ook van heel veel dingen. Alleen was ik daar de laatste maanden wat laks in geweest en daardoor zal het grootste deel van mijn blog verdwenen zijn. Heel jammer, maar het is mijn eigen fout.
Ik haal dan de gruwelbeelden van de laatste dagen voor mijn ogen en ik denk: ik heb mijn kinderen nog, het zijn maar woorden (hoe waardevol ook) die verloren zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
aster



Geregistreerd op: 24 Jan 2009
Berichten: 19
Woonplaats: Ekeren

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:18:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Als het een troost mag zijn:

van de lijst van de honden die van ons zijn heengegaan heb ik normaal gezien een backup op mijn laptop, wel al van enkele maanden geleden, dus recente overlijdens staan daar niet bij...

Maar voor de rest heb ik ook nergens backups van...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Liesel



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:21:27    Onderwerp: Reageren met citaat
mie schreef:
Ho ja, veel verloren... Ik vind het bv. doodjammer voor mijn blog, en ik zal er zeker nog een traantje voor laten. Maar uiteindelijk is dit toch niet het einde van de wereld. Niemand verliest er geld bij, niemand verliest zijn job, niemand verliest een man, of vrouw of kind.
Kijk eens bij: wat mis ik?
Uiteindelijk missen we de vriendschap, de erkenning, het delen van vreugde en verdriet en vooral het begrip van een hondenliefhebber. Daarvoor hebben we het forum nodig. Met zijn allen kunnen we het forum terug opbouwen en maken tot wat het was. wat verloren is gegaan zullen we snel genoeg weer bijeen gegaard hebben.


Ik kan het hier helemaal mee eens zijn. Het is héél erg jammer, maar dit is geen ramp. Ik vind het ook heel erg zonde dat ik nu mijn verhaal over het vertrek van de Lottepupjes niet kan neerschrijven, maar het is het einde van de wereld niet.
Ik volg Vani wel eigenlijk: als blijkt dat er niks meer aan te doen is: nieuw forum en starten met een propere lei. Dat lukt ons wel hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fie



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:22:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik ben het eens met Vani: als er dan toch niks aan te doen is, dan is het zo. Voor sommige topics vind ik dat héél jammer, maar het is niet onoverkomelijk.

Gewoon met schone lei beginnen, die informatie is er over enkele maanden dan toch gewoon opnieuw, en alle nulposters zijn ineens verdwenen.

Allez, WH, begin nu maar te werken aan HV the sequel Mr. Green
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Perdita



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 19:26:27    Onderwerp: Reageren met citaat
En, nog een voordeel...
Geen onderscheid meer tussen "oude" en "nieuwe" leden. En hopelijk geen "vroeger wes het beter" topics...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Hondenvriendennoodforum // Info over HV Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum