Noodforum voor als Hondenvrienden niet bereikbaar is.
Goya weeral loops!

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Hondenvriendennoodforum // Medisch en gezondheid
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
elliot



Geregistreerd op: 26 Jan 2009
Berichten: 12

BerichtGeplaatst: 26-01-2009 19:42:28    Onderwerp: Goya weeral loops! Reageren met citaat
Goy was de eerste keer loops op 17 oktober vorig jaar, net op haar eerste verjaardag.

En nu is ze al opnieuw loops en nog niet zo'n beetje, zeg!

Gebeurt dat geregeld, dat een jonge teef niet netjes om de 6 maand loops wordt? Stabiliseert zich dat?

En amai, vorige keer had ze er geen last van, maar nu is ze zo zenuwachtig als ze groot is! Trap op, trap af, overal gaan rondkijken... Ik heb opnieuw een bench binnen gezet, anders is het geen doen!

En ze is ook nog meer "rosse tang" dan ze al was: ze heeft zich gisteren in rechte lijn op Hirsut gestort toen ze hem in de mot kreeg (ik hou hen nu gescheiden, maar hij liep net nog buiten...) en heeft hem serieus lek gebeten. 5 Scheurgaten in zijn poot. Arm beestje. Dat is toch echt een tang, zenne, die rosse van mij.

Sociaal met vreemde honden, maar o wee binnen "haar" roedel!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mie
Moderator


Geregistreerd op: 24 Jan 2009
Berichten: 32

BerichtGeplaatst: 26-01-2009 19:55:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Het gebeurt dat ze zo vaak loops worden. Vita was om de vier maand loops. Ik zou toch voor alle zekerheid even contact opnemen met de DA.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
fleureke1



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 26-01-2009 21:24:43    Onderwerp: Reageren met citaat
het gebeurt wel vaker dat een teef die wat later loops wordt voor de eerste keer (op 1 jaar), snel daarna terug loops wordt, nix abnormaal...

sommige worden maar om de 8 of 9 maanden loops, sommigen om de paar maanden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Hondenvriendennoodforum // Medisch en gezondheid Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum