Noodforum voor als Hondenvrienden niet bereikbaar is.
Aan iedereen die nog wat kilo's kwijt wilt na de feestdagen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Hondenvriendennoodforum // Tussen Pot en Poot
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fie



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 26-01-2009 20:58:52    Onderwerp: Aan iedereen die nog wat kilo's kwijt wilt na de feestdagen Reageren met citaat
Exclusief en alleen via HV verkrijgbaar...

... de enige...

... de echte...

... de geweldige...

SNOOPY!

Gebruik deze brompotSchot met korte pootjes en continu achtergrondgeluid voortaan voor al uw jogrondjes!

* Makkelijk op te bergen want amper 30 cm hoog!
* Schrikt potentiële aanvallers tijdens het joggen af met een vervaarlijk, continu gegrom!
* Zelfs als jij stikkapot bent, gaat Snoopy gewoon door!

Niet tevreden geld terug garantie!

Nu tijdelijk geleverd compleet met looptuigje, eetbakje, vetbed én bench!

(lees: ik ben net met Snoopy en Goa gaan joggen, was heel fier op mezelf dat ik weer 500 meter verder ben geraakt (en dat na een "winterstop" van meer dan een maand! Ik geraak al aan 4km!) en was (samen met Goa, wiens conditie nog in opbouw is) redelijk dood. En Snoopy, die sleurde mij op het einde verdorie nog steeds vooruit, terwijl hij hevig grommend en keffend in zijn lijn hing Rolling Eyes Ik haat het als ik verlies van de hond Laughing )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
missy



Geregistreerd op: 24 Jan 2009
Berichten: 47
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 26-01-2009 21:04:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
fleureke1



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 26-01-2009 21:09:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Laughing

jog jij met twee honden tegelijk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fie



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 26-01-2009 21:12:51    Onderwerp: Reageren met citaat
fleureke1 schreef:
Laughing

jog jij met twee honden tegelijk?


Ja hoor!

Riem rond mijn midden, een kortere lijn aan Goa en een lange aan Snoopy (beiden in tuigje uiteraard) zodat ze net even ver vooruit kunnen lopen.

Goa loopt altijd links voor mij, Snoopy altijd rechts voor mij.

Snoopy loopt echt heel hard, maar heeft korte pootjes, dus dat komt goed uit als je hem naast Goa zet, die nog niet zo heel snel loopt (in het begin wel, maar haar conditie is nog niet op punt, dus ze zwakt na een kilometertje wel af) en lange poten heeft.

Het was wat oefenen, in het begin ben ik dikwijls bijna tegen de grond gegaan of verstrikt geraakt in de lijnen, maar nu gaat het probleemloos.

Snoopy gaat wel vaker mee dan Goa (gewrichten nog niet overbelasten), dus soms loop ik ook wel alleen met Snoopy. Ook dan loopt hij rechts voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
fleureke1



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 26-01-2009 21:30:40    Onderwerp: Reageren met citaat
ik moet zelf nog conditie opbouwen, en fleur moet gewicht verliezen, maar met grotere marie loopt het gemakkelijker, dus ik was aan het twijfelen en aant afwisselen... maar kga da toch ook es proberen met een klein hondje en een grotere tegelijk...
(als ik hier morgenavond ni ben, ik plak tegen den tarmak ergens hier in ruisbroek e Laughing )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Hondenvriendennoodforum // Tussen Pot en Poot Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum