Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Sofieketje
|
Geplaatst: 26-01-2009 20:50:11 Onderwerp: Pit van men vriend net aangevallen door 2 MH's :( |
|
|
|
Pff khoor net van men vriend dat zijn hond net op wandeling werd aangevallen door 2 loslopende MH's
Gelukkig heeft Spike niets, en is een voorbij rijdende auto geholpen om te helpen, het was namelijk zijn ex, die mede-baasje is van de hond , wat aant wandelen was met Spike, en kdenk nie dat die (of eender wie) veel zou kunnen aanvangen met 3 vechtende honden van dat kaliber
Politie is ook erbij gekomen om de honden te zoeken, maar vindt ze niet..
Men vriend zen hond heeft er nu gelukkig niet echt iets aan overgehouden (paar oppervlakkige wonden), maar wat als die 2 loslopende honden een volwassene, of nog erger: een kind, aanvallen??
Khoop maar dat die beestjes vlug gevangen worden  |
|
Terug naar boven |
|
|
maart
|
Geplaatst: 26-01-2009 21:31:34 Onderwerp: Re: Pit van men vriend net aangevallen door 2 MH's :( |
|
|
|
Elke hondenbaas zijn ergste nachtmerrie natuurlijk... weet er helaas ook alles van
Sofieketje schreef: |
maar wat als die 2 loslopende honden een volwassene, of nog erger: een kind, aanvallen?? |
maar deze 'wat als' trekt volgens mij nog altijd op niets, want een hond weet perfect het verschil tussen hond en mens. het is niet omdat hij een hond aanvalt, dat hij daarom ook mens-agressief is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sofieketje
|
Geplaatst: 26-01-2009 21:41:17 Onderwerp: Re: Pit van men vriend net aangevallen door 2 MH's :( |
|
|
|
maart schreef: |
Elke hondenbaas zijn ergste nachtmerrie natuurlijk... weet er helaas ook alles van
maar wat als die 2 loslopende honden een volwassene, of nog erger: een kind, aanvallen?? |
maar deze 'wat als' trekt volgens mij nog altijd op niets, want een hond weet perfect het verschil tussen hond en mens. het is niet omdat hij een hond aanvalt, dat hij daarom ook mens-agressief is. |
Klopt.. Maar je weet het niet eh...
Maar wat als ie een hond (of meerdere honden) van een ander kaliber aanvalt? Spike is 'gelukkig' een beest dat goed uit de kluiten gewassen is en zen mannetje wel kan staan, maar er zijn genoeg andere honden die dat niet zijn..
En als men vriend zijn ex zich tussen de honden had proberen te wringen had zij misschien ook wel redelijke verwondingen kunnen oplopen eh..
Pff en tfeit dat die 2 beestjes loslopen daar ga k nie goed van kunnen slapen dees nacht, want kvind t ook zielig voor hun Waarschijnlijk zijn ze ook angstig, "ver weg" van hun vertrouwde huis.. Aangenomen dat ze een GOEDE thuis hebben..  |
|
Terug naar boven |
|
|
fanne
|
Geplaatst: 26-01-2009 21:50:33 Onderwerp: |
|
|
|
het is erg voor spike inderdaad
.... maar als mijn tante ballen had gehad was het mijn nonkel |
|
Terug naar boven |
|
|
maart
|
Geplaatst: 26-01-2009 21:59:28 Onderwerp: Re: Pit van men vriend net aangevallen door 2 MH's :( |
|
|
|
Klopt.. Maar je weet het niet eh...
Maar wat als ie een hond (of meerdere honden) van een ander kaliber aanvalt? Spike is 'gelukkig' een beest dat goed uit de kluiten gewassen is en zen mannetje wel kan staan, maar er zijn genoeg andere honden die dat niet zijn..
En als men vriend zijn ex zich tussen de honden had proberen te wringen had zij misschien ook wel redelijke verwondingen kunnen oplopen eh..
Pff en tfeit dat die 2 beestjes loslopen daar ga k nie goed van kunnen slapen dees nacht, want kvind t ook zielig voor hun Waarschijnlijk zijn ze ook angstig, "ver weg" van hun vertrouwde huis.. Aangenomen dat ze een GOEDE thuis hebben..  |
je weet het niet nee, das waar. Maar dat weet je van geen enkele hond, zelfs van een hond waarvan je het wel weet, weet je het in feite nog niet
en dat uit de kluiten gewassen zijn... zelfs dan nog, als ze effectief er voor zouden gaan, zou hij het toch niet halen hoor. Fez was ook uit de kluiten gewassen.
Het is zielig voor de MH's inderdaad, maar als ze effectief zomaar uit het niets honden aanvallen, dan hoop ik dat ze snel uit hun en andermans lijden worden verlost. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sofieketje
|
Geplaatst: 26-01-2009 22:07:18 Onderwerp: Re: Pit van men vriend net aangevallen door 2 MH's :( |
|
|
|
je weet het niet nee, das waar. Maar dat weet je van geen enkele hond, zelfs van een hond waarvan je het wel weet, weet je het in feite nog niet
en dat uit de kluiten gewassen zijn... zelfs dan nog, als ze effectief er voor zouden gaan, zou hij het toch niet halen hoor. Fez was ook uit de kluiten gewassen.
Het is zielig voor de MH's inderdaad, maar als ze effectief zomaar uit het niets honden aanvallen, dan hoop ik dat ze snel uit hun en andermans lijden worden verlost. |
Inderdaad, als t erop aankwam denk ik niet dat hij veel ertegen kon beginnen..
Maar ja, al bij al goed dat er (tot nu toe ) geen ergere dingen zijn gebeurd
En Fanne, dat vind ik ook maar een flauwe opmerking hoor  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|