Geplaatst: 25-01-2009 23:34:13 Onderwerp: Wie kent er woofsandhoofs.be
Deze vraag stel ik voor een collega die er misschien graag eens de workshop massage voor paarden en honden wil volgen. Kent iemand: www.woofsandhoofs.be?
Ze is op haar hoede omdat een andere collega de massagelessen bij Sintra Kempen Turnhout door Inge Pauwels heeft gevolgd en ze heeft er niks bijgeleerd (veel commercie wel voor de Toscanzahoeve).
De site is helemaal veranderd . Ik kende de site wel van vroeger, maar nu vind ik er m'n draai niet meer op.
Ik ken de persoon hierachter echter niet. Ik vind het vooral belangrijk om te weten wat de achtergrond van de persoon is die massagetechnieken geeft. Dat moet minstens een persoon zijn die dierenosteopaat is (dus eerst humaan fysiotherapeut en osteopaat is en daarna een opleiding gevolgd heeft tot dierenosteopaat).
Ik kan je anders dit wel aanraden: www.paardensymmetrie.nl. Als je wil, kan ik je de korte inhoud van de cursus paardenmassage wel eens doorsturen. Alleen is de opleiding (dacht ik) enkel toegankelijk voor wie een medische/veterinaire achtergrond heeft, maar dat ben ik niet helemaal zeker. Kan ik wel eens voor je navragen.
Of anders nog even wachten tot Ellen Martens cursussen geeft . Daar wacht ik namelijk zelf ook op
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!